Ugrás a fő tartalomra

Ő lesz te veled ...

Először is minden olvasómnak Istentől Megáldott Új Évet kívánok!

Most van egy kis szabad időm, és úgy gondoltam kihasználom ezt arra, hogy egy két gondolatot leírjak az ünnepekkel kapcsolatban. Kezdem először Szentestével. Isten kegyelméből áldott alkalmunk lehetett a gyülekezetben, itt Kovásznán. Jó volt arra figyelnünk, és emlékeznünk, hogy Isten az Ő szeretete folytán miként hagyta ott a dicsőséget, és miként született meg erre a földre. Királyi jövetel volt, de sajnos mégsem fogatták Őt úgy mint
A Szentesti alkalom végén

királyt. A gyermekek, és testvérek is szolgáltak ezen az estén. Az alkalom végén az Úr gondviselése folytán, valamint külföldi testvéreink szeretete által cipődobozos ajándékokat oszthattunk ki a gyermekeknek, amelyeknek persze nagyon örültek. (Közben azon gondolkodtam és gondolkodom, hogy lassan jó lenne, ha most már nemcsak várnánk, hanem adnánk is ajándékokat, úgy amint ezt teszik a többi külföldi testvéreink). Az istentisztelet után mindenki haza ment, azonban a napnak még itt nem ért véget. Én sajnos lebetegettem, és a szemem begyulladt, a hangom lassan elment és a nap további részét az ágyban töltöttem. A fiatalok azonban, a feleségemmel és kislányommal együtt megbészélték, hogy ki mennek az utcára és meglátogatják a gyülekezet tagjait, elénekelve egy-egy karácsonyi éneket. Nálunk történt a gyülekezés, és egy kid idő után, én voltam az első, aki meghallgathattam az egyik csodálatos éneket: Magasztaljuk Istenünket ... Nem voltam jól fizikailag egyáltalán, de mégis oda mentem valahogy az ablakunkhoz, és kínyitva láttam, hogy a kedves testvéreim rólam sem feledkeztek meg. Zengett az ének, és láttam, ahogy a szomszédok az ablakon keresztűl leskelődtek, mások lekapcsolva a villanyt a szobájukba úgy mentek az ablakhoz közel, hallgatva az énekben és igeversekben elmondott örömüzenetet: Ne féljetek, mert ímé hirdetek néktek nagy örömet, mely az egész népnek öröme lészen. Ezután én visszafeküdtem, és valamikor éjjel kettő fele érkezett haza a családom, és sok áldásról szémoltak be.
Fiatalok a szolgálat közben - Szörcsén

Másnapra az Úr jósága folytán felkelhettem az ágyból, és szolgálhattam az Úr igéjéből. Délután a Szörcsei gyülekezetbe mentem, ahová elkísértek a fiatalok. Jó volt velük szolgálni. Pontosabban ők szolgáltak én hallgattam, mert az igehirdetésre tartogattam a hangomat. A végén itt is kiosztottunk néhány ajándékcsomagot. Ezután visszamentünk Kovásznára, ahol nagy segítséget jelentett számomra, az hogy A. Levente, aki az Alege Viata missziós szervezet munkatársa elvállalta az igehirdetés szolgálatát.
Albu Levente - missziómunkás

Az ünnep második napján Kiss Zoltán lelkipászot testvérem jött át, családjával a szomszédból, Sepsiszengyörgyről, hogy együtt legyünk délelőtt az Úr ház Kiss Zoltán és kedves családja

ában. Délután Tamásfalvára, utána pedig Kézdivásárhelyre mentünk át a fiatalokkal, és egy Zabolai házaspárral. Isten kegyelméből áldott alkalmaink lehettek mindkét helyen. Kézdivásárhelyen az istentisztelet végén, megismerkedtem egy bizonyos Csaba úrral, a Csabák összetalálkoztak, akivel beszélgettünk, és aki egyenlőre a Jógába kereste, és még most keresi az életének értelmét. A beszélgetésünknek summája ez volt: Nem volt véletlen, hogy ő aznap este eljött az istentiszteletre. Ezt ő ismerte be, de én is remélem, hogy az Úr a helyes útra vezetheti azt az embert. Az alkalom végén, Ver Annamária - Tamásfalván

ess Bálint testvérék láttak vendégül minket. Nagy szeretetre, és hitre utalt ez a lépésük, mivel több mint tizenöten jöttünk el Kovásznáról. Az Úr jutalmazza meg őket gazdagon fáradozásuk miatt. Pillanatkép Kézdivásárhelyen

Vasárnap, vagyis december 28-án Gyergyószentmiklósra mentünk a családommal, és Knott Ferenc testvéremmel és Norbi nevezetű fiával. Novák Zsolt testvérem misszionáriussá való avatása miatt mentünk Gyergyóba. Nagyon örültem annak a hírnek, amikor meghallottam, hogy az Úr még itt akarja látni őket, hiszen kedves testvérünk, amikor ideköltözött a családjával Magyarországról, kérdezésünkre azt mondta, hogy egyenlőre csak egy évre jöttek. Nem tudták, hogy miként lesz tovább. Az Úr azonban meghosszabbította az itt tartózkodásukat, és remélem, hogy nagyon sok időre. Kedves testvéremben, nem csak e Novák Zsolt testvérünk felavatása

gy munkatársat találtunk itt Székelyföldön, hanem barátot és imatársat is. Az Úr áldja meg őt, kedves családjával és a gyülekezettel együtt.

Az 2008-as év utolsó napjának, utolsó óráit, a Kovásznai gyülekezettel együtt töltöttük el. Jó volt még az év utolsó napján is ahhoz, jönni, aki így kiáltott fel egy alkalommal, az egyik neves ünnep utolsó napján: Ha valaki szomjúhozik, jőjjön én hozzám, és igyék. Ezután közösen, megnéztük azt a fénykép albumot, kivetítve, amelyet készítettem. A fényképalbumban, a 2005-től napjainkig készült fényképek voltak láthatóak, amelyek a gyülekezeti életünk különböző tevékenységeit örökítették meg. A végén valóban elmondhattuk azt, hogy Ében-Háézer .... Mindeddig megsegített minket az Úr! Ezután kedves Fejér testvérünk felolvasott egy igeszakaszt a Bibliából, és imádkozva léphettük át az Új évet. A közöz vacsora után, lassan befejeztük az együtt létünket, és éjjel 2 óra fele mindenki haza ment.

A tegnapi napon Szörcsén szolgáltam délután, és a délutáni istentiszteletre visszaértem Kovásznára, ahol ismét A. Levente misszió munkás szolgált. Este, meghívtuk a fiatalokat hozzánk, és jó volt közösségben lenni együtt.

A mai napon az Úr jelenlétében próbálunk csendben lenni , és lassan már a Vasárnapra és az imahétre készülve nézünk előre. Ma este ifjúsági óránk lesz, remélem, hogy az Úr áldása lesz rajtunk.

Tegnap délután a következő igeverset olvastam fel a gyülekezetben: Az Úr, ő az, a ki előtted megy, ő lesz te veled; el nem marad tőled, sem el nem hágy téged: ne félj és ne rettegj! - 5Mózes 31:8. Erre az ígéretre ráálva nézünk előre azokra az eseményekre amelyek ránk várnak ebben az évben. Az Úr jelenléte megnyugtató, bátorságot adó, és szent életet követelő. Teljesüljön be ez ígéret az életünkben ez évben!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ímé, újat cselekszem...

"Ímé, újat cselekszem; most készül, avagy nem tudjátok még"  (Ézsaiás 43:18).      Ez az ige volt az, ami különösképpen hozzám szólt, most az év elején. Régen írtam az oldalamra, nem mintha nem lett volna miről, de jó volt egy kis szünetet tartani. Nem kötelességként veszem a blogolást, hanem egy olyan lehetőségnek, és csatornának, ami által építő gondolatokat oszthatok meg, mindazokkal, akiket ez érdekel. Szóval, visszatérek az előbb említett igevershez, és megosztok néhány gondolatot, amit belőle merítettem.      Régebben az egyik újság arról számolt be miszerint Új Év első napján, egy 18 éves leány vetett véget az életének. Mielőtt ezt megtette volna, egy kis cédulát hagyott hátra a következő írással: "Üzletet kötöttem Istennel, azzal kapcsolatban, hogy ha nem éri meg, hogy ebben az életben éljek, akkor végzek magammal". Itt volt egy fiatal lány, aki egy tartalmas életet szeretett volna élni, de a saját felfogása szerint. Azonban az-az élet, ahogy élt eléged

Töredelmes Lélek

TÖREDELMES LÉLEK A LEGJOBB ÁLDOZAT (Zsoltárok 51:18-19) „Mert nem kivánsz te véresáldozatot, hogy adnék azt, égőáldozatban sem gyönyörködöl. Isten előtt kedves áldozatok: a töredelmes lélek; a töredelmes és bűnbánó szívet oh Isten nem veted meg!” Emlékszem arra, amikor még 15 évesként a mustármag lapját olvastam nagyon megfogott belőle egy történet. Lehet, hogy ti is ismeritek. Egy kisfiúról szól, aki mindenféleképpen áldozatot akart hozni Jézusnak, és elkezdett így imádkozni: Drága Megváltóm, ha kell, akkor elmegyek misszionáriusnak a kannibálok közzé, ha akarod, bibliákat osztogatok a környékünkön, ha akarod ... a végén azonban oda tette, csak egyet kérek, hadd ne kelljek, menjek iskolába! Ma délután a Bibliaiskola évnyitóját is tartjuk, és gondolva az itt tanulókra, remélem, hogy nem ezzel a gondolattal vannak most itt, hogy Uram kérj tőlem akármit, csak azt ne hogy tanuljak. Előfordul az emberrel, hogy Isten iránti szeretetből akar valamit adni, vagy tenni Jézusért, de amikor Is

Isten Kezében ...

"Gondolkodom, hogy ezt meg é rthessem; de neh é z dolog ez szemeimben. M í gnem bemen é k az Isten szent hely é be: meg é rt é m azoknak sors á t" (Zsoltárok 73:16-17). " Könnyű "kimondani" azt, hogy Isten uralkodik, miközben úgy tűnik, hogy a Sátán, a szenvedés és a bűn uralma mintha nagyobb lenne és látszólag Isten tehetetlen. A hit meg kell próbáltasson ahhoz, hogy az igazán értékes legyen Isten előtt. A hitünk megpróbáltatása tesz minket Isten szemében "lelkileg" gazdaggá. Szoktuk mondani: "Tudom, hogy Isten a szeretet, hogy Ő igazságos, szent és igaz"; ezután azonban szembe kerülünk a józan ész által szembesült tényekkel, amelyek ellene szólnak mindannak, amit kimondtunk vagy hiszünk. Megadjuk magunkat, ahogyan a Zsoltár író is majdnem megtette, a pesszimizmus gondolatának…? Ha megpróbálunk feleletet keresni e világban levő problémák megoldására intellektuális vagy tudományos módon, akkor az őrületbe visz, vagy netán tagadja